monreve

Alla inlägg den 24 maj 2014

Av Fru A - 24 maj 2014 20:55

Kikar in lite kort för att säga att shit så mycket bättre jag mår idag! Igår var en pissig dag.. eller det BLEV en pissig dag framemot källen. Allt var fel liksom.. orkar inte gå in på några detaljer.


Men idag har jag ätit frulle i solen, pussats med maken, pratat med vänner och varit hos svärfar mest hela dagen och spelat volleyboll och grillat. Mysig dag!


Imorgon är det mors dag. Vi ska till Js mormor och passa på att träffa hans mamma där också. Tanken slog mig just... antagligen är detta sista gången jag firar mors dag utan att vara mamma (eller i alla fall gravid) själv! Medan jag skriver detta inser jag ju att jag fortfarande har hopp!


En bra dag helt enkelt.


Hur har ni det?

Presentation


Välkommen till min blogg om resan mot att bli mamma. Jag, fru A, och min man J har försökt under en längre tid utan att lyckas och vi håller nu på att genomgå en utredning för att ta reda på varför vår dröm är så ouppnåelig för oss..


Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer besöka denna bloggen igen?
 Nej, hamnade här av en slump och den är inte intressant för mig
 Antagligen inte
 Förmodligen någon mer gång
 Ja, det tror jag!
 Definitivt!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards