monreve

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Fru A - 9 maj 2014 14:52

jaha, så fick vi till det igår som "bestämt". Men trots att det låter så konstigt att schemalägga det hela så är det ändå rätt bra sex. Visst, kanske inte mindblowing fantastiskt men heller inte trist eller tråkigt på något sätt. Gött helt enkelt.


Idag är dessutom mensen helt slut och jag blickar framåt mot nästa vecka som är betydligt roligare än denna. På måndag tar mannen sitt prov och onsdag börjar "bebisverkstaden" med varanndags sex onsdag-fredag-söndag är planen och sedan får vi se hur vi fortsätter. Tror jag att ÄL är söndag eller senare så måste vi ju ha lite bodydance (som fertilityfriends.com kallar det) på måndag/tisdag också. Återstår att se. Jag hoppas på rätt tidig ÄL denna gång... så ivrig att starta!



I helgen ska jag städa (idag) och få besök av pedant vän som sover över (därav städningen), gå på bankmöte på förmiddagen och kanske teckna lån faktiskt... sedan handla en blomma till kompis som flyller 30 och åka på fest! Där blir det mat och vin och kalas... så kul! Perfekt att det inte är under ÄL eller efter också! Mycket nöjd!

Söndag ska jag träffa en annan kompis som tyvärr ska flytta från stan.. och sedan ska jag försöka hinna med lite träning också. Busy, busy!


tempen låg förresten på 36,4 idag också.... :)

Presentation


Välkommen till min blogg om resan mot att bli mamma. Jag, fru A, och min man J har försökt under en längre tid utan att lyckas och vi håller nu på att genomgå en utredning för att ta reda på varför vår dröm är så ouppnåelig för oss..


Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer besöka denna bloggen igen?
 Nej, hamnade här av en slump och den är inte intressant för mig
 Antagligen inte
 Förmodligen någon mer gång
 Ja, det tror jag!
 Definitivt!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards