monreve

Alla inlägg den 21 maj 2014

Av Fru A - 21 maj 2014 05:34

vi brukar ha sådan lust på varandra men efter två försök igår blev det bara jobbigt, det lyckades inte.


Jag låg och tänkte på hans reaktion och han på min. Han är sjukt dålig på att förmedla sina känslor min man.. jag förökte vara så stöttande och positiv jag kunde men tårarna gick inte att hålla tillbaks så jag gick därifrån en stund. Det blev därför riktigt sent.. kunde inte somna! Men så, när jag kom och lade mig igen kom han krypande till mig och vi kände båda att det kanske skulle gå.


Så efter hastigt och klumpigt sex så gick det äntligen! Mission accomplished! En sådan lättnad att vi började skratta bägge två.


I alla fall så kom inte den väntade temphöjningen imorse men är säler på att ÄL var igår... smärtan i sidan försvann och jag har fått "lutealfas-länsliga" bröstvårtor. Hoppas på mer stabil stigning imorgon.


Att barnverkstaden skulle bli så jobbig! Det hade jag inte trott!

Presentation


Välkommen till min blogg om resan mot att bli mamma. Jag, fru A, och min man J har försökt under en längre tid utan att lyckas och vi håller nu på att genomgå en utredning för att ta reda på varför vår dröm är så ouppnåelig för oss..


Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer besöka denna bloggen igen?
 Nej, hamnade här av en slump och den är inte intressant för mig
 Antagligen inte
 Förmodligen någon mer gång
 Ja, det tror jag!
 Definitivt!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards