monreve

Direktlänk till inlägg 4 juli 2014

Lägger ner bloggen...

Av Fru A - 4 juli 2014 22:42

bestämt mig för att redan nu pausa bloggen på obestämd tid. Den heter ju mon reve som betyder min dröm... och min dröm blev ju sann nu i oh med denna graviditeten... så nu vill jag fokusera på den, skriva i vanlig dagbok och i en gravidbok!


Får se när jag öppnar upp den igen.. tack fina läsare för den här tiden!


/Världens lyckligaste blivande mamma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru A - 4 oktober 2014 14:25

så otroligt häftigt! Idag kom de första buffarna inifrån! 5 st så här långt. Så underbart! Jag svävar på moln! Detta trots mensvärk hela dagen och oro för hur jag ska orka med bröllopsfest ikväll... men nu är all glädje och uppspelthet tillbaks! PL...

Av Fru A - 6 augusti 2014 23:14

.... men ville bara säga att jag var på UL idag och såg ett pickande hjärta på Plutt! Vi ska verkligen bli föräldrar i mars! En sådan vidunerlig lycka! ...

Av Fru A - 30 juni 2014 13:41

Jag är så fruktansvärt lycklig över dagens plus! Försök 12 tog det sig ÄNTLIGEN! Vad gjordes annorlunda och vad var mina tidiga tecken? Mensen startade 3/6 och varade som vanligt ca 4 dagar. Den 9/6 gjordes en äggledarpassageundersökning på mig (även...

Av Fru A - 30 juni 2014 06:38

Shit... nu slår hjärtat! Hög temp och ingen mens, BIM+1. Detta har bara hänt en gång förut... och det var ungefär ett år sedan. Vågar sätta det i skrift nu, tänk om jag är gravid? Har jag inte fått mens ikväll så kan jag tro på det. Är det så att min...

Av Fru A - 29 juni 2014 18:22

Dagen D har snart gått och fortfarande inget blod i sikte. Dock känns underlivet precis som innan mens.. vågar inte hoppas ordentligt förrän denna tiden imorgon. DÅ är mensen officiellt senare än den någonsin varit. Nu är den bara liiite sen. inte me...

Presentation


Välkommen till min blogg om resan mot att bli mamma. Jag, fru A, och min man J har försökt under en längre tid utan att lyckas och vi håller nu på att genomgå en utredning för att ta reda på varför vår dröm är så ouppnåelig för oss..


Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer besöka denna bloggen igen?
 Nej, hamnade här av en slump och den är inte intressant för mig
 Antagligen inte
 Förmodligen någon mer gång
 Ja, det tror jag!
 Definitivt!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards