monreve

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Fru A - 14 maj 2014 08:07

sitter och hetsrättar engelska 6 nationella på jobbet... hej vad de går! Men shit så duktiga de är mina Bygg/El killar! En hel klass och bara ett F! Grymt!


Jag behöver bli klar eftersom jag får in 75 st engelska 5 reading och 75 engelska 5 listening. Fy så tjötigt! Men, snart är det ändå gjort! om en månad är alla betygen satta.. såååå skönt! Sommaren närmar sig med stormsteg ich med det vår stora flytt! För detta behövs två bilar och igår köpte vi en bil som det är meningen att jag ska köra..


Vuxenpoängen trillar verkligen in eftersom det är en V70 kombi :) klassisk familjebil! Jag riktigt ser framför mig hur jag kör våra barn i dena tingest :) den är rätt ny men har gått långt. 30,000 mil. Shit. Men den känns trygg. Drar en del gas (MÅSTE ha gasbil, allt annat är otänkbart ur miljösynpunkt när vi kör så mycket i och med flytten...) men har stor bensintank också.


Det är så mycket som händer nu så jag hinner knappt med! mannen lämnade ju prov i måndags och han tror att det gick bra.. kom tydligen lite utanför men sådant kan ju inte spela någon roll eller? Och det där med väntan känns fullt överkomligt nu eftersom jag kommit fram till att tiden verkligen springer fram dessa dagar.


Nuska jag in och ha franska med en grupp steg 2 elever som även de ska göra nationellt idag.


hej va det går!

Presentation


Välkommen till min blogg om resan mot att bli mamma. Jag, fru A, och min man J har försökt under en längre tid utan att lyckas och vi håller nu på att genomgå en utredning för att ta reda på varför vår dröm är så ouppnåelig för oss..


Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer besöka denna bloggen igen?
 Nej, hamnade här av en slump och den är inte intressant för mig
 Antagligen inte
 Förmodligen någon mer gång
 Ja, det tror jag!
 Definitivt!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards