monreve

Alla inlägg den 24 juni 2014

Av Fru A - 24 juni 2014 20:45

mina statusrader säger allt om mina första semesterdagars upptåg..


måndag:

en sådan där störig status: sova länge, långfrukost, läsa roman på stentrappan i solen, plocka jordgubbar i landet som äts med mjölk, klippa gräset, äta kokt torsk med färsk persilja och färskpotatis, dricka rödvin klockan sex, koka krusbärskräm (fjolårets frysta) och kvällsdopp i Idefjorden... detta är sommar, semester och lyxliv hos päronen på landet!


tisdag:

Fortsättning på gårdagens störiga status: idag har jag sovit länge, ätit långfrukost på trappan, gått långpromenad i skogen med mamma, målat fönster, gjort flädersaft och bakat efterrätt... även denna dag blev det västkustmat i form av mammas räksoppa.. mmmmm

 

livet är gôtt!

Presentation


Välkommen till min blogg om resan mot att bli mamma. Jag, fru A, och min man J har försökt under en längre tid utan att lyckas och vi håller nu på att genomgå en utredning för att ta reda på varför vår dröm är så ouppnåelig för oss..


Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer besöka denna bloggen igen?
 Nej, hamnade här av en slump och den är inte intressant för mig
 Antagligen inte
 Förmodligen någon mer gång
 Ja, det tror jag!
 Definitivt!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards