monreve

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Fru A - 7 juni 2014 16:29

suck. Where to begin!

Var ledsen, nere och funderar mycket. Alkoholen gjorde det inte bättre direkt. Och vad gör jag? Ringer en vän? Nej. Pratar med familjen? Nej. Kontaktar bortresta maken? Nej.


Vad jag gör är så puckat! Mailar en gammal flamma av någon märklig anledning. en amerikan som jag har sporadisk kontakt med... frågar honom om hans bröllop och kommande bebis osv.Inte exet som meddelade sina barnplaner, inte han... detta är en snubbe jag aldrig ens haft ett förhållande med. En flamma, det är rätt ord. SUCK! Hälften av vad jag skrev ångrar jag... fy! Inget flirtande alls, inte så... men onödiga kommentarer som visade att jag bryr mig om hans liv... på ett vis JAG blivit sur om J brytt sig om en gammal flamma. ONÖDIGT!


Men dagen blev bättre. Åkte till Bergs slussar med tre polare och åt god mat, satt i solen, tog en kaffe. Precis vad jag behövde! Nu vill jag bara ha en lugn kväll hemma och sedan krama om min underbara man när han kommer hem imorgon. Han är så fin... har alltid tyckt att han är en bättre människa än vad jag är... detta är bara ytterligare bevis!

Av Fru A - 7 juni 2014 07:12

Fy vilken ågren jag vaknade med idag (självklart vaknade jag också aldeles för tidigt). Drack alkohol igår... själv. Det var verkligen en "dränk mina sorger" kväll. Och alltid när jag blir full och är ensam så gör jag puckade saker... skriva mail t.ex På engelska... FY va jobbigt det är dagen efter.


Lägger upp detaljerna senare, ni vill jag bara krypa ner under täcket och glömma gårdagskvällen. Ska iväg med kompisar lite senare.. men jag ska inte köra bil så länge huvudet känns såhär.


Fy va jag ångrar gårdagen!

Presentation


Välkommen till min blogg om resan mot att bli mamma. Jag, fru A, och min man J har försökt under en längre tid utan att lyckas och vi håller nu på att genomgå en utredning för att ta reda på varför vår dröm är så ouppnåelig för oss..


Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer besöka denna bloggen igen?
 Nej, hamnade här av en slump och den är inte intressant för mig
 Antagligen inte
 Förmodligen någon mer gång
 Ja, det tror jag!
 Definitivt!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards