monreve

Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Fru A - 2 juni 2014 19:22

Mår illa.. mitt ex ska ha barn i november. Mår sjukt illa av detta. Vill INTE ha honom men fy tusan va många tankar som dyker upp. För honom kan jag inte glädjas alls. Massor av år sedan det tog slut men det gör ONT.


Varför ska han lyckas? VARFÖR kan inte vi få lyckas? Mensvärken gnager, frågorna och sorgen bubblar upp till ytan. Blir det vår tur?

Av Fru A - 2 juni 2014 07:41

Å va sur jag var när jag vaknade... ni behöver nog inte gissa varför med tanke på vad mitt liv cirklar kring för tillfället. Nej, ingen mens än men en tydlig indikation på att den dyker upp ikväll eller imorgon. Den är visst aldrig sen.


Jag pratar självklart om tempdippen. Den var på 36,5 imorse och den är bara så låg innan mens. SKITSKITSKIT!!!!

Det jag håller mitt hopp till nu är en spolning jag ska göra på måndag, sista steget i utredningen. Jag är också glad över att vi inte hört något om makens spermaprov, det borde innebära att han inte ska ta om det, och det i sin tur innebär då att det ser bra ut.


Usch, vill bara snabbspola hela veckan. Skönt att vi är lediga fredag... då känns veckan kortare och till helgen borde mensen vara över redan.


Piss morgon!

Presentation


Välkommen till min blogg om resan mot att bli mamma. Jag, fru A, och min man J har försökt under en längre tid utan att lyckas och vi håller nu på att genomgå en utredning för att ta reda på varför vår dröm är så ouppnåelig för oss..


Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer besöka denna bloggen igen?
 Nej, hamnade här av en slump och den är inte intressant för mig
 Antagligen inte
 Förmodligen någon mer gång
 Ja, det tror jag!
 Definitivt!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards