monreve

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Fru A - 1 juni 2014 19:10

Vilket underbart, underbart hus vi köpt!

Lugnet på landet, den stora, gröna, prunkande trädgården. De vita trägolven, panelen, den ockergula dubbeldörren... strnden, sjön. Det är LIVSKVALITET vi köpt oss! Där ska vi leva många lyckliga år tillsammans jag och min älskade man!


LYCKA!

Av Fru A - 1 juni 2014 08:08

ÄL+ 12 idag men jag kan inte lita på dagens temp eftersom den togs vid fel tid. Vaknade först halv åtta och brukar tempa halv sex. Så jag får vänta tills imorgon med att veta mer. Dock ingen mensvärk än men är bara på ÄL+12 som sagt. Och mensvärken brukar komma först efter att jag märkt att det är på ingång...

Idag mina vänner ska vi till huset igen och träffa säljarna! Min man har inte varit där sedan visningen i april! Vi ska fika, bada, titta i trädgården och bara vara. Vi ska eventuellt köpa deras soffa också... kommer ha typ 0 kr när vi flyttar in så att köpa nya möbler får komma senare! Men ska bli underbart att titta på huset igen och inse att vi flyttar in om 6 veckor! Iiiihhh!!


Huset är så underbart! En DRÖM fär alla som vill bo på landet! Grusväg, "egen" strand, husbåt, stor men lättskött trädgård, massor av förvaringsutrymmen. Själva huset är bryggt i gammal stil, stort "bonnkök", öppen spis, groventré.. huset har ALLT!

Presentation


Välkommen till min blogg om resan mot att bli mamma. Jag, fru A, och min man J har försökt under en längre tid utan att lyckas och vi håller nu på att genomgå en utredning för att ta reda på varför vår dröm är så ouppnåelig för oss..


Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer besöka denna bloggen igen?
 Nej, hamnade här av en slump och den är inte intressant för mig
 Antagligen inte
 Förmodligen någon mer gång
 Ja, det tror jag!
 Definitivt!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards